Kangoeroes spotten - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Kangoeroes spotten - Reisverslag uit Dunsborough, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Kangoeroes spotten

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

07 December 2015 | Australië, Dunsborough

We zijn in Australië, dus we willen onze (eerste) kangoeroe zien! En die vinden we in Dryandra Woordlands.
Onderweg worden we van de weg gehaald door de politie. Mijn eerst blaastest ooit! Alle automobilisten zijn de pineut, vrachtwagenchauffeurs mogen doorrijden. We slapen in de buurt van Dunsborough. Heerlijk gegeten bij een Nederlands gezin die 5 jaar geleden zijn geëmigreerd naar Australië en hier een restaurant runnen.

De eerste minpunten zijn een feit. De eerste hotels en b&b zitten vol. We belanden uiteindelijk in een kamer op een familiecamping. De TLbuizen brengen sfeer, de douchekop komt niet hoger dan Thomas schouder, de gordijnen moeten we aan elkaar knopen om ze dicht te krijgen, een hoge pieptoon als de buren douchen en na een kingsize bed is deze twijfelaar wel klein....