Special tips van the local people - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Special tips van the local people - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Special tips van the local people

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

08 December 2015 | Australië, Margaret River

Met de 'local tips' op zak vertrekken we naar; Meelup beach. Helaas weggepest door de vliegen! Hadden we nu maar een vliegenmepper...

De Lake Cave. Prachtig het ondergrondse meer met alle druipstenen er rond omheen. Door de grote groep voorop te laten lopen komen we achteraan bij 'the gide'. Zij geeft ons op de terugweg nog special information en adviseert ons naar een minder toeristisch uitkijkpunt te gaan. Dichtbij de Lake Cave en wat is het hier prachtig!!!

Onderweg naar Margaret River, het touristische stadje waar we gaan overnachten, zien we nog meer wilde kangoeroes!
En nog meer Nederlanders hier! De ouders van de bed&breakfast eigenaar zijn geëmigreerd naar Australië. We zitten in een super de luxe kamer met (jawel!) een bubbelbad!!

• 09 December 2015 - 14:34

Charlotte:

Jeej, ook ik blijf nu op de hoogte van jullie avonturen via deze blog:).
    Dit klinkt toch alweer heel anders dan de 'minpunten' in het vorige verslag. Maar af en toe een wat mindere ervaring zorgt er natuurlijk wel voor dat jullie de rest van de tijd nóg meer genieten:D!

Met al die kangoeroes voelt het vast wel echt als Australië;).

Keep on enjoying & keep us up to date!

Xxxxx Charlotte

• 10 December 2015 - 22:37

Non:

Wat een mooie foto's! En het klinkt inderdaad alsof het met elke nieuwe plek weer iets beter wordt. Dat belooft nog wat voor de rest van jullie trip! ;) Leuk dat jullie zoveel Nederlanders treffen - gezellig! Geniet van de luxe en tot het volgende verslag! Liefs! Non