Tasmanië! - Reisverslag uit Launceston, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Tasmanië! - Reisverslag uit Launceston, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Tasmanië!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

19 December 2015 | Australië, Launceston

We zijn in Tasmanië! Wat ons hier op valt is dat het hier mooi groen is en de goeie wegen. Met wel veel roadkill. We hebben al veel 'wildlife' gezien maar helaas weinig levende... Gisteren eerste (levende ;) ) Walibi gezien. Hij liet zich voorzichtig aaien.
na een lange rit langs de noord-oostkust Launceston. Het wordt tijd voor een rustige dag na alle lange reizen en actieve uitjes. We dachten heel wat trappen gewent te zijn met drie hoog wonen en geen lift. Het zal de warmte wel zijn, 33 gr.

• 21 December 2015 - 12:27

Marian:

Ha vakantiegangers,
    Tja, je moet er wat voor over hebben hé! Al met al zullen die trappen toch de moeite waard zijn om te beklimmen. Daar krijg je toch heel wat moois voor terug.
    Hier is het ook nog steeds erg warm voor de tijd van het jaar, zo'n 14tot16 graden en dat met de Kerst en jaarwisseling in het vooruitzicht.
    Geniet er lekker van lieve mensen!
    En we willen jullie alvast hele fijne en gezellige feestdagen wensen!!!!