Ruige natuur en mysterieuze landschappen - Reisverslag uit Tullah, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Ruige natuur en mysterieuze landschappen - Reisverslag uit Tullah, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Ruige natuur en mysterieuze landschappen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

21 December 2015 | Australië, Tullah

Wat een verschillende en afwisselende landschappen kent Tassie; dichte bossen waar je niet doorheen kan kijken, vlaktes met heide-achtige begroeing, uitzichten vanaf bergtoppen na steile beklimmingen met zover als je kijken kan alleen groen en maar één weg om erdoor te komen. Op zondag is het tijd voor een ruige rit door wilde natuur in het noord-oosten. Offroad waarna we onze auto mogen wassen... voorbij elke spelbocht weer een nieuwe verbazing! Na de warme en zonnige dagen van boven de 30 gr moeten we het vandaag doen met regen en 15 a 20 gr. De dichte en mistige wolken maken het landschap mysterieus... Wat hebben we opnieuw prachtige plaatjes kunnen maken
Helemaal de volgende dag als we naar Cradle Mountain gaan. Een pendelbus brengt ons aan de voet van de berg, vanaf daar wandelen we, opzoek naar wildlife, richting de Wombat pool. Helaas geen teken van leven... tot we op de terugweg de Wombats in het open veld zien grazen! Onderweg spotten we nog een echidna (het deed me denken aan een grote egel)

• 21 December 2015 - 14:59

Irene :

Leuk weer wat van jullie te horen en vooral te zien. Mooie plaatjes. Laatste foto's met jacks en capuchons doen ons denken aan Schotland. Als jullie terug zijn zullen we jullie de foto's van ons laten zien. Lijkt er veel op!

Voor later deze week: goede reis naar tante Ria en oom Gerrit en doe ze de groeten van ons. We willen 2e Kerstdag met jullie bellen daar om even bij te praten.

• 21 December 2015 - 20:01

De Van Rossumpjes:

Hoi vanuit een winderig Hengelo,

Prachtige verhalen en mooie foto's.
    Nog even en dan vieren jullie ( misschien:-)) de eerste kerst in zwembroek en bikini, hoe leuk is dat!!
    Veel groetjes en tot horens
    Bart, Maaike en Els

• 21 December 2015 - 20:46

Elske Zwart:

Ha lieverds,
    Leuk om jullie wederwaardigheden te lezen. Wij zitten hier in de donkere dagen voor kerst. Ook goed hoor. Heel veel liefs, en blijf maar lekker genieten van jullie mooie reis.
    Elske en Lilian.

• 22 December 2015 - 19:32

Freddy:

In een woord.... geweldig. Wat een pracht reismaken jullie. Hier nu de kortste dag. Xxx

• 23 December 2015 - 15:17

Elly:

Hele fijne feestdagen. Ik geniet van jullie prachtige foto's en verhalen. Liefs Elly

• 27 December 2015 - 17:10

Margreth:

Wat een prachtige reis maken jullie! Hebben jullie nog wel een beetje kerstgevoel gehad?
    Heel veel reisplezier verder en alvast (een beetje eerder dan hier) fijne jaarwisseling !
    Groetjes Martin en Margreth