Kerst vieren bij familie - Reisverslag uit Nanango, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Kerst vieren bij familie - Reisverslag uit Nanango, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Kerst vieren bij familie

Door: Thomas en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

01 Januari 2016 | Australië, Nanango

Als eerst iedereen heeel erg bedankt voor alle lieve, leuke en mooie reacties!! Hopelijk hebben jullie allemaal een mooie kerst gehad!
En het allerbeste voor 2016!

Klaar voor en nieuwe blog? Jullie moesten er even op wachten, want afgelopen week hadden we het veel te gezellig met de familie.

Na onze prachtige week in Tasmanië is het tijd om kerst te vieren bij fam. van der Lee.
Tante Ria en ome Gerrit ontmoeten we op hun prachtig grote 'property' in Nanango
Wat een mooi uitzicht!! De kangoeroes springen rond in de gigantische achtertuin. We zijn hier helemaal in de watten gelegd, heerlijk verzorgd en verwend.

We kunnen hier lekker bijkomen van alle dingen die we gezien hebben. Nadat we een rondleiding van hun land op de quad hebben gekregen, nemen ze ons mee naar de bunya mountains. Een erg mooi park bij hun in de buurt met unieke bomen.

Op boxing day komen Jeannet & Michael en Gert-Jan & Megan. Bij kerst horen pakjes. Gezellig met z'n allen uitpakken. Tante Ria zorgt voor de heerlijke lunch en diner en met de hele familie eten we (onder andere) traditioneel garnalen.

Trouw bakt ome Gerrit elk jaar oliebollen en speciaal voor ons bezoek is hij een paar dagen eerder begonnen. Bijzonder om met het heerlijke weer buiten knapperige versgebakken oliebollen te eten! Hmmm

Op 28 dec vertrekken we naar Jeannet en Michael in Armidale. Na ruim 500 km en meer dan 6 uur komen we tegen de avond aan. Michaels dochter Phoebe en haar vriend Liam zijn er ook.
De volgende dag krijgen we een rondleiding door na een mooie wandeling met opnieuw een fantastisch uitzicht in McDirty's Lookout. Op naar de universiteit van Armidale om de werkplek van Jeannet en Michael te bekijken en de dag sluiten we af met een bbq met Michaels familie.

Bedankt lieve familie voor alle goede zorgen en gastvrijheid

• 02 Januari 2016 - 19:44

Elly:

Wat een gezellige foto's, kerst in korte broek even wennen voor ons.
    Ik wens jullie een super 2016 samen, volgens mij al goed begonnen!
    Genoten van het mooie vuurwerk in Sydney? Ik heb een stukje op internet gezien, wat een gave show.
    Lijkt me heel gaaf om mee te maken.
    Hele fantastische reis verder en liefs van mij

• 08 Januari 2016 - 17:51

Jolanda:

Hi Thomas,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Vier het goed daar!

Groeten uit het (iets warmer dan normaal maar toch) koude Nederland/België

• 09 Januari 2016 - 11:48

De Van Rossumpjes:

Hieper de piep hoera!!!
    Thomas gefeliciteerd met je verjaardag:)

Groetjes uit Hengelo

• 09 Januari 2016 - 22:35

Thomas:

Bedankt voor de felicitaties, ik heb een fantastische dag gehad. Het volgende verslag volgt snel.
    Groet je uit Nieuw Zeeland