Bay of Island, jetski and tennis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu Bay of Island, jetski and tennis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Thomas Sandra - WaarBenJij.nu

Bay of Island, jetski and tennis

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

24 Januari 2016 | Australië, Melbourne

Nog een paar laatste dagen in het noorden van New Zealand. We zijn neergestreken bij the bay of islands. Daar hebben we een mooie camping aan de zee gevonden waar we de laatste 2 nachten doorbrengen. De eerste dag is nog flinke regen, maar dat ontneemt ons niet de kans om ons te vergapen aan de prachtige kauri bomen die tot wel 15m in omtrek kunnen worden. De dag erna verkennen we een zonnig bay of islands met en jetski tour. De baai heeft veel historie en heeft plaats geboden aan de eerste Europese nederzetting op nieuw zeeland. Nu op naar een weekje Melbourne. Met als hoogtepunt de 'Australian Open'; Andy Murray vs Joao Sousa. Een mooie partij en niet te vergeten een spelershanddoek. We hebben een aantal keer heerlijk ontbeten bij leuke lunchrooms om de hoek van het hotel. Verder de stad op een rustig tempo verkend. St kilda beach, the yarra river en de Victoria market zijn hierin de hoogtepunten.